Ahad, 6 September 2009

WEI KHALID IBRAHIM!! TAPAK YANG SESUAI UNTUK BUAT KUIL DAN TOKONG IALAH DI SEBELAH MASJID SHAH ALAM DEPAN OPIS KO!!



Yes!!!itulah paling tapak yang sesuai untuk menyelesaikan masalah cari tapak untuk mendirikan kuil di shah alam.takkan itu pun mb khalid tak boleh pikir.yb shah alam pun tak bleh pikir ke?? apa bangang sangat korang ni?? dirikan kuil sebelah kanan masjid shah alam.kawasan pun luas lagi.robohkan rumah di sekeliling kalau perlu.kalau ada planing nak dirikan tokong pulak,lagi senang.dirikan di sebelah kiri masjid.semua agama ada hak kan!!??? negara rakyatkan!!?? buatlah apa2 yang boleh buat!!

itulah dia pendirian tua2 kutuk dalam pkr dan pas mutakhir ini.dek kerana kemaruk kuasa dan sokongan kapir kononya,sanggup gadaikan segala hak melayu dan islam.jadi balaci dan barua!! mb2 pulak jadi kuda tunggangan dan lembu di cucuk hidung!! ahli2 parti pula dah memang anjing2 gila berpolitik.aku ni bukan lah fanatik bangsa atau malay supremis.tapi bosan dengan mainan politik bangsat korang ni!! bila rakyat berbunyi tentang hak melayu,pemimpi melayu pkr dan pas akan cakap'apa ada dengan melayu','semua bangsa sama','apa yang nak bangga sangat dengan melayu'...itulah antara ayat bangang yang mereka guna-pakai.

ni aku nak bagitau kepada pemimpin tua2 kutuk kolot dalam pkr dan pas juga untuk anjing2 parti ni yang galak sangat makan taik!!nak tau apa ada dengan melayu DI MALAYSIA NI ya!! nak tau kenapa bangga jadi melayu ya!! baca!! kalau di MALAYSIA ni mangkuk,,,kita memang patut bersyukur dan bangga kerana ditakdirkan ilahi lahir sebagai melayu sebab, kalau mak-bapak korang keling atau cina sekarang ni korang tak tau langsung tentang islam! kapir tau!!! kalau mak-bapak korang yang pas dan pkr ni ditakdirkan keling atau cina atau benggali,korang sekarang ni tak pose,makan babi dan sedang sembah dewa di kuil,tokong dan gudwara!! nik aziz mungkin sami,haji hadi mungkin sedang bertapa di batu cave dan anwar jadi paderi liwat!!! banyak sangat yang dapat di syukurkan oleh kalian kerana ditakdirkan melayu di MALAYSIA ni!!! jangan cakap lebih2 kurang sangat.jangan cakap untuk kepentingan politik sahaja!!! politik bangsat!!! walaupun mak-bapak korang melayu sekular ke,melayu assabiyah ke,melayu melayu saja2 ke,islam keturunan saja ke tapi masih tidak lari dari islam.masih mak-bapak kita suruh belajar tentang islam!!belajar ngaji belajar fardhu ain!dan bila korang besar korang boleh pilih jalan korang!!dan banyak mak2-bapak2 orang pas dan pejuang2 islam lain yang mak-bapak mereka sekular assabiyah dan islam keturunan sahaja.kalau korang keling atau cina memang tak tau lagilah nasib korang!!!

maknanya mula dari sekarang cakap pakai otak!! pandang pakai mata hati!!!jangan lagi tua lagi2 mau bodoh!!! DI MALAYSIA NI KALAU KITA JAGA HAK MELAYU SECARA TAK LANGSUNG KITA JAGA KEPENTINGAN ISLAM TAU!!!BANGANG!!KALAU KITA JAGA TANAH MELAYU MAKNANYA KITA JAGA HAK ISLAM TAU!!!PIKIR!!!JANGAN DAH JADI MACAM DI PALESTIN BARU NAK JADI CERDIK!!!JANGAN DAH JADI MACAM SINGAPORE BARU NAK CELIK!! SAMA2 LAH JAGA!!BODOH!!! KALAU KORANG KATA UMNO HINA ISLAM,KORANG PAS JANGAN JADI MACAM UMNO HINA ISLAM!!!SKET KE BANYAK KE SAMA JE!!KALAU PAS KATA UMNO JUAL TANAH MELAYU KORANG JAGALAH TANAH MELAYU !!JANGAN JADI SAMA MACAM DEPA!!

KAPIR2 DI MALAYSIA SEDANG AMBIL KESEMPATAN YANG ADA!!PANDAI BERMANIS MUKA,BERINDAH BAHASA,BERPANTUN BERFIRMAN.TUNGULAH MASANYA!!! KAPIR LAKNATULLAH MUSUH ISLAM YANG NYATA!!


WALLAHUALAM

Tiada ulasan: