Sabtu, 5 September 2009

ANWAR IBRAHIM BAPA SEKULARISME MALAYSIA



Bapa sekularisme malaysia adalah jolokan yang sesuai untuk bakal perdana menteri malaysia yang ke 7,anwar ibrahim.Tulisan ini bukan untuk kempen mari masuk umno beramai2,gerakan anti pkr ke,gerakan anti anwar ke apa ke.pergi jahanam lah sama kalian punya idealogi politik!anjing politik,taksub,poyo dan alat mainan politik!dan kalau ada yang poyo konon reformis yang nafikan bahawa anwar adalah ikon sekular malaysia,memang dia dah teruk kena virus!khayal dan lalok dibuai.aku cuma nak sedarkan ada kalangan kawan2 aku yang konon nya pejuang islam tapi sama sibuk dok arak bendera bulan terbelah parti sekular.malah ada yang dah meraban habis sampai tahap mengibar bendera roket parti kapir! apa benda!! meraka pun sama lah tak bleh terima dan tak abis dok kata yang anwar pejuang islam.
ye..!! sayang dan respek pada anwar.aku pun respek dan sayang.anwar bukan calang2 ahli politik di malaysia ni!dia nombor satu lah buat masa ni.kalau undian sms boleh angkat dia jadi pm,dah lama anwar dok bersibai kat putrajaya.tapi pm sekular jugalah sama macam bn.mana ada pemimpin politik di malaysia ni yang kena macam anwar,di tendang dek madey,dipenjara tapi boleh hidup semula karier politiknya dan menjadi ketua pembangkang.kalau kena kat najib dah lama dia balik monggolia.Tapi kenyataan tetap kenyataan.hakikatnya anwar hanyalah pemimpin sekular no 1.sama sahaja!!malah anwar menghina islam dengan menubuhkan keadilan.dulu anwar kata nak berjuang dalam umno untuk membaiki umno dari dalam.tapi setelah di sembelih sebegitu dia buat parti keadilan.untuk apa? dalam islam tidak cukup dengan keadilan ke? tubuhkan keadilan untuk perpaduan. kenapa? dalam islam tidak cukup deengan perpaduan ke?

malah penubuhan parti anwar ini sedikit sebanyak telah memecah belahkan orang melayu.dulu ada dua puak melayu.melayu parti perkauman dan melayu parti islam.sekarang dah jadi tiga iaitu melayu parti sekular.tiga2 puak anjing politik,taksub,alat dan makan taik.malah masa depan pkr ni nampak gayanya akan jadi seperti parti ppp dan geraKAN.melihat dari saf2 kepimpinan pkr,nampak gayanya selepas anwar dah tak berdaya bepolitik lagi,pkr akan didominasi oleh pemimpin2 kapir macam ppp dan gerakan.jadi parti kaum.masa tu nanti melayu2 pkr kan berterabur semula lah!!kalau tak masuk umno semula,masuk pas!heheheh tapi ramai yang masuk parti yang tak islam lah kot,,,hahahaha

bagi pas pula,selagi dok kuno macamtuh pas akan terus jadi parti seperti melukut di tepi gantang!!dulu kena kencing dengan bn.sekarang tunggu masa nak kena berak dek pr!!sebagai pari islam yang dah kukuh seperti pas ini sudah sampai masa nya untuk berpolitik dengan lebih terbuka dan secara tak langsung akan menguntungkan umat islam.zaman sekarang ni orang tak main dah berdendam2 ungkit kisam silam.ini politik!mana ada kawan dan musuh yang kekal.bila2 masa kawan boleh jadi musuk dan sebaliknya.menyertai pr adalah sesuatu yang bangang dan merugikan pas.takkan dapat menegakkan islam di dalam pr.nak tubuh negara islam pun jauh melangit!! malah anwar sendiri tak pernah terniat nak buat negara islam.dap??? nak sebut bab2 islam ni kena bagi jubo kat karpal lah dulu.apa untungnya bagi islam dengan kemasukan pas dalam pr? sebab pkr dan dap amanah dan tak rasuah? berapa ramai dah yb pkr dan dap yang buat hal!! mana boleh amanah kalau pemimpinnya tak beriman...sama sahaja...untung sebab orang di kawasan kapir pun ramai yang pangkah pas? si kapir tu pangkah pas sebab untuk tambah kerusi untuk pr dan si kapir itu tau yang pas hanya akan jadi tungguk monggol saja dalam pr.bangga!?? heheheh..pas nak bantah konsert,yb pkr yang sama sibuk beli tiket konsert! pas nak pantau arak,yb dap sama sibuk nak campur!! apa benda!! mengarut je mung!!! lupa kan lah dendam2 politik!! keluar lah dari pr.tak perlulah nak kuatkan kedudukan sekular dan kapir di malaysia ni.

Tiada ulasan: