Khamis, 27 Ogos 2009

selamat berpuasa kepada semua umat islam dan kepada anjing2 politik semua!!!


alhamdulillah kerana kita masih bernyawa dan berkesempatan untuk kembali menemui ramadhan tahun ini.marilah kita semua umat islam,anjiing2 parti politik umno,pas dan pkr sama2 merebut peluang dan tawaran hebat dari yang maha pencipta di bulan yang penuh berkat,keampunan dan kemuliaan ini.berpuasa di siangnya dan memenuhkan masjid di malam hari.tak kiralah samaada kita mengganggap itu sebagai politik,ibadat atau adat.tak kiralah jika kita hanya menjengok masjid dan surau hanya pada bulan ramadhan setahun sekali.tak kiralah jika kita masih ditunggangi nafsu ketika singgah ke bazar.yang penting buat jugak amalan di bulan ramadhan ni yer dok?hehehehe...moga2 kita semua diberi hidayah dari allah untuk berubah dan bertaubat.tak perluah kita gaduh2 untuk buat ibadat.malu kat orang kapir.jangan lah pulak nanti ada pulak yang kata ahli umno tak boleh puasa. kalau puasa pun tak sah.kena masuk pas dulu.hahahahah..orang pkr sekular sah ke puasa?sekular boleh masuk syrga?hehehehe..tanyalah pada orang pas!!jangan mara ar...heheheh

dan macam biasalah,kalau dah puasa tentu lah nak raya.aku pun tak sabar nak tunggu raya.bukan sebab tak pernah raya,tapi sebab tak pernah tengok umat islam di malaysia ni kena rotan sebab didapati bersaah minum arak.kan lepas bulan ramadan ni ada seorang model perempuan akan dirotan kerana bersalah minum arak di kuantan pahang!!pelik2..bukan pelik dan marah sebab peminum arak tu kena rotan!!lantak dia lah!!tapi pelik selama ni takder ke orang islam di malaysia ni yang bersalah minum arak??yang lagi pelik,sebesar2 malaysia ni hanya sorang jer yang didapati bersalah kerana minum arak? hahahahaha!! lawak bodoh ni!! kalau jabatan islam mana2 negeri lah dalam malaysia ni mintak aku cari peminum arak,malam ni sahaja aku boleh dapatkan untuk diorang 2,3 dozen peminum arak!! main2 dengan hukum ker?? nak kuatkuasa undang2 buat lah betul2..takkan sorang jer dapat tangkap bro..atau budak jabatan2 dan majlis2 agama islam dah beku otak kerana lama sangat dok bertapa dalam bilik aircon makan gaji buta.bukan sahaja ramai peminum arak islam yang bersepah di malaysia ni tapi gro,waiter-waitress,dj,manager dan jaga premis arak pun lebih dari 50 peratus terdiri daripada umat islam.!!!!premis2 arak pun semuanya boleh di masuki oleh umat islam!!!kenapa tak benteras?? ini lah ibu masalah.!!kenapa tak tangkap,rotan!!! apa benda ni!!patutnya dah lama benda2 macamni dibenteras!!

mustahil perkara macam arak dan judi serta pelacuran tak dapat di selesaikan!!!kan di malaysia ni ada ramai pejuang2 islam hehehehehe..mana dia pejuang2 islam tulen,erdogan,pas,umno,abim,perkida(hahahahahaha),yang tak berpesatuan,yang balik dari mesir,balik dari india,balik dari indon,mufti,ulamak,ulamamak,uztat,kadi,pak imam,pak lebai,tokmudim,bidan,jabatan agama islam,majlis agama,tukang tangkap basah,tukang skodeng dan rakam orang sedang merendet dan macam2 lagi!!mana malaun2 yang berdemostrasi fisabilillah konon2nya dijalanan???fisabililah ppsmi,bersih,protes dan gmi???mana? korang bukan fisabilillah tapi sama macam hindraf jer!!! semua yang diatas ni penegak,penguatkuasa dan pejuang islam!!??? chitttss!!!! podah!!! diorang semua hanya anjing2 politik,syaitan2 bisu dan hamba2 kerajaan makan gaji buta!!

nak fisabilillah ini lah cara dan masanya!!!kita umat islam bersama2 bersatu tak kira apa fahaman parti,ulama kerajaan ke bebas apa ker.kita berjemaah lawan dan benteras perkara2 haram ni secara total.kita hapuskan premis2 judi,arak,pelacuran dan lain2 yang merosakan umat islam.minimakan!!kita lah yang kena bertindak,jangan harapkan sesiapa lebih2 lagi kerajaan.jangan nak berpolitik kononnya kalau pas memerintah ini semua akan selesai!!!inilah pejuangan yang betul! kenapa tak turun di jalanan untuk isu ini?!!!sebab tiada kepentingan politik???mana mat sabu?mana hatta ramli? mana haji hadi? mana penganjur munafik yang selama ini memperbodoh dan memperalatkan umat islam turun dijalan untuk memenuhkan nafsu politik kamu???

smule la

wallahualam

1 ulasan:

SSS Admin berkata...

Tuan,

Maafkan kami kerana membuat jemputan kepada Tuan secara am seperti dibawah:-

Yang berbahagia Dato/Datin/Tuan/Puan/Saudara/Saudari,

Dengan segala hormatnya kami memaklumkan bahawa kami akan melancarkan portal “Satu Sekolah Untuk Semua (SSS)” di

http://satusekolahuntuksemua.wordpress.com.

Kami menjemput anda untuk melayari laman web tersebut selepas Sambutan Merdeka 12tengahmalam pada 31 Ogos 2009. Anda dipersilakan untuk melayari tab “e-patriot”

(http://satusekolahuntuksemua.wordpress.com/patriotsinsuppor/)

di mana kami telahpun menyenaraikan laman citra anda di bawah senarai “e-patriot” (“Patriots with blog entry”). Kami ingin merakamkan rasa penghargaan kami yang tidak terhingga di atas sokongan anda secara langsung ataupun secara tidak langsung terhadap Kempen SSS ini apabila, anda telah memuatkan sekurang-kurang satu tulisan/artikel/bahan di laman citra anda. Terima kasih di atas sokongan anda terhadap Kempen SSS ini.

It is our honor to inform you that we will be launching "Satu Sekolah Untuk Semua (SSS)" portal at

http://satusekolahuntuksemua.wordpress.com.

Please visit the website after the 12midnite Merdeka celebration on 31 August 2009 and check out the "e-patriot" tab

(http://satusekolahuntuksemua.wordpress.com/patriotsinsuppor/).

We have listed your blog site under the "e-patriot" list (Patriots with blog entry). We wish to record our upmost appreciation for your support toward SSS campaign by having at least one blog entry/article/item, written in support of the SSS campaign, directly or indirectly. Thank you for your support toward the SSS campaign.


Terima kasih.
Satu Sekolah Untuk Semua



rujukan Artikel Tuan