Selasa, 3 Mac 2009

TENTERA JANGAN BANGSAT MACAM PDRM,SPRM DAN YANG LAIN



1 march semalam hari tentera darat yang ke-76 rupanya.Aku tertengok promo kat tv.Tidak kira lah tentera darat ke,udara ke,laut ke walau tentera sungai sekalipun harap GENG-GENG ini adalah GENG yang betul-betul gah,gagah-berani,hebat ,bebas dan macam-macam lagilah perkataan untuk menyatakan pasukan ini supaya dengar macam beh.

TEntera jangan jadi macam pasukan PDRM,SPRM dan yang lain-lain seangkatan dengannya yang dah bangsat,dayus,korup,barua,alat dan macam-macam la yang buruk.Yang baik ada tapi,yang normal je.Pasukan NI dah murtad dan jadi parti kompenan BN NAMPAK gayanya.MENGONG! Kalau selesai kes,kes yang tak gempak langsung!Sikit-sikit nak tembak orang.AMENDE GITU!! KAlau SPRM pulak ambil kes yang bodoh-bodoh je dia berani.Kes lembu...kes rasuah polis trapik...Nama besar!! SURUHANJAYA!!

PASUKAN-PASUKAN YANG yang macam ni rakyat takder rasa hormat langsung!!MALU DENGAN PASUKAN YANG HAMPAS JADI PARIAH PEMERINTAH.KALAU PENCACAI PEMERINTAH UNTUK JAGA KEPENTINGAN AGAMA,NEGARA DAN RAKYAT MEMANG LAH DIALU-ALUKAN,TETAPI PASUKAN NI JADI BARUA UNTUK JAGA KEPENTINGAN PARTI POLITIK DAN PEMIMPIN YANG KORUP!!!BRO!!! KALAU TAK BERANI NAK PIKUL AMANAH YANG BESAR,JADI JAGA ATAU POLISSKO(felsco) JE LAH!!
ntah la korang ni.......

1 ulasan:

babybart berkata...

Boleh caya ke tentera x sama macam SPRM dan PDRM?? Boleh harap ke?? X leh caya...x leh caya.. Dah takut nak mengharap dengan kaum kerabat, sepupu sepapan gomen ni... Huh... Tapi sebagai rakyat sape lagi yang boleh di harapkan untuk mempertahankan negara selain tentera kan... So.. Kepada tentera2 yang masih teguh jati diri sebagai rakyat Malaysia dan x nak lihat negara Malaysia jatuh kepada orang asing(CINA,INDIA & YANG SAMA WAKTU DENGANNYA LA)pertahankan agama Islam kita,pertahankan bangsa melayu kita dan pertahankan Malaysia...
LAGU UNTUK SEMUA RAKYAT MELAYU MALAYSIA...KALAU X TAU AMBIK TAU..K

Anak kecil main api,
Terbakar hatinya yang sepi,
Airmata darah bercampur keringat,
Bumi di pijak milik orang.
Nenek moyang kaya raya,
Tergadai seluruh harta benda,
Akibat sengketa sesamalah kita,
Cita lenyap di arus zaman.
Indahnya bumi kita ini,
Warisan berkurun lamanya,
Hasil mengalir ke tangan yang lain,
Pribumi merintih sendiri.
Masa depan sungguh kelam,
Kan lenyap peristiwa semalam,
Tertutuplah hati terkunci mati,
Maruah peribadi dah hilang.
Kini kita cuma tinggal kuasa,
Yang akan menentukan bangsa,
Bersatulah hati bersama berbakti,
Pulih kembali harga diri.
Kita sudah tiada masa,
Majulah dengan Maha Perkasa,
Janganlah terlalai teruskan usaha,
Melayukan gagah di nusantara...

Insya Allah.... Amin......