Selasa, 18 Ogos 2009

sesat dalam cahaya(ulama bn,ulama pas sama jer!!!!syaitan bisu!!!!



sesat dalam cahaya.sesat ni tak kira sesiapa.semua jenis manusia boleh jadi sesat.aku mohon perlindungan dari allah agar tidak sesat.cerdik dunia atau cerdik agama.lebih senang terkena kepada golongan yang taksub dan pelampau.anjing politik makan taik!!bagi aku selagi ahli politik bergelar ahli politik,mesti menipu dan berhelah.tak kira la parti assabiyah ke,islam ke,sekular adil ke,sekular korap ke,kafir demokratik ke....sama!!

nizar jamaludin,pemimpin politik yang hebat.setanding anwar.tetapi anwar lebih sekular.nizar jenis pemimpin yang mengaku beriman tetapi tidak dapat menghadapi ujian.aku bukan nak aib kan sesiapa tetapi untuk jangan kita terlibat dengan beliau.aku bukan anjing bn sebab menulis tentang pembangkang.tetapi anjing2 politik saMA sahja pemikiran mereka.jika kita lawan kerajaan,kita di chap pembangkang.jika kita lawan pembangkang,kita ni di chap anjing kerajaan!! kerajaan dan pembangkang sama poyo!! tak boleh di tegur!! dia je betul!!!

nizar di beri ujian dengan mendapat kerajaan negeri setelah selesai pilihanraya.beliau menerima dengan hati yang terbuka dan bersyukur agaknya.tetapi tidak sampai beberapa lama diuji pulak beliau dengan ditarik balik kerajaan negeri pemerintahan beliau.apa yang beliau buat? berdemo,menjerit sana-sini?marah kan siapa? allah? ya! allah kot sebab uji beliau sebegitu..bagaimana kerajaan beliau ditarik samaada secara sah atau rampasan itu adalah hanya penyebab! itulah namanya ujian dari allah.mungkin ada sesuatu yang tersirat untuk beliau muhasabahkan.dengan ikatan di kepala,dengan laungan hidup rakyat! bubar dun perak! dan ntah apa2 lagi.begitu kah cara seorang pejuang islam? sama jer macam pejuang assabiyah yang sekular.laungannya hidup melayu!!hehehehe.tiada beza!! sebab apa??sebab orang politik! lihat sahaja contoh apa yang ditulis di keratan akhbar diatas.begitu kah jawapan seorang pejuang islam? khurafat ni tak kira besar atau kecik datuk!! kalu datuk sebagai pejuang islam nak buat sama macam pejuang assabiyah sekular buat,datuk pun sama lah sesat macam depa!! datuk jangan lah buat menda sesat macam depa!!!tak kira lah kecik ke besar ke..pendapat ulama???

hahahahaha..ulama mana? ulama bn ke pas? ke sama je!!!syaitan bisu!!!keldai bawak kitab! ulama bn dah tentu cover gang2 bn dan ulama pr cover gang2 pr!! sampai terkoyak lah kitab2 dibelek depa nak cari firman dan hadith mana yang boleh menyebelahi mereka!! cerdik-pandai ke,ulama ker kalau dah join politik,jadi bengong lah..tengok sekarang ulama pas,mana boleh cakap senang2,sebab tertakluk dengan pr.ulama bn tak perlu lah kita cakapkan lagi.ramai dah tau.kita cakap pulak pasai ulama2 pas pr.yang seolah2 dah maksum.suka2 boleh kafirkan orang!sombong sama macam ahli2 mereka.konon paling berilmu,paling islam.anggap parti mereka macam agama!lain parti kafir!apa benda!!islam mender!ceramah adu-domba,fitnah,aib yang boleh memecah-belahkan sesama islam!!sekarang dah join pr,nak cakap tentang nak tubuh negara islam pun dah kecut!! nak cakap tentang arak? judi?mmmmm ntah lah...mungkin depa ada alasan yang kuat kot yang boleh nampak mereka tak bersalah jika tidak sebut tentang islam lebeh2 kot..antaranya strtegi dakwah!!!hahahahaha..jaga hati kawan2 pr yang satu sekular yang satu kafir laknat..

mari kita imbau kembali antara2 fatwa2 gang2 poyo pejuang islam didalam pas..dulu2 depa dok fatwa kalau orang islam undi calon bukan islam sebagai wakil rakyat ketika pilihanraya tak baik!berdoso!haram! tapi sekarang dengan bangga pulak depa dok kempen orang islam supaya pangkah calon kafir dalam pr!! aku tau pasti ada dalil2 yang depa cari untuk halalkan politik pejuang islam macam depa nih!dulu dok kata paklah buat mender syirik pegi tabik kat tugu negara,sekarang bekas mb pas yang sedang meroyan dengan selamba puja lilin!! itu takpe..bawak lilin kat majlis kafir mati tak salah!!politik...hehehehe..biasalah kan....nak tunjuk prihatin kan...perkara2 tauhid boleh la dikompromikan..politik...simbolik jer!kalu tak percaya tanya lah mana2 ulama pas!!pasti ada hadith yang depa buka!!jangan tanya ulama bn...hahahahaha dan yang paling kolot sekali fatwa(konon2 la)yang paling lawak!!!undi pas masuk syurga!!ahli umno tak masuk syurga!!!apa benda nih!!!pangkah pas masuk syurga???hehehehehe..syurga-neraka kerja allah bro!!!!agaknya ada diantara ulama pas dah taraf nabi israk-mijrak nampak benda2 ni kot!!!masuk syurga dengan rahmat allah la.....bawak mengucap la

smula lah deh!!!!!


wallahualam

Tiada ulasan: