Isnin, 9 Februari 2009

Karpal PUNDHA Singh



Nyanyuk!,bebal!,bodoh sombong dan poyo! Itulah gelaran yang layak untuk KARPAL SINGH dengan kenyataan beliau mendesak DATUK SERI Anwar Ibrahim untuk meletak jawatan sebagai Ketua Pembangkang semalam.Dia fikir dia siapa? Melenting tidak tentu pasal.Semua mesti ikut telunjuk beliau.Ini jelas menunjukkan bahawa Karpal singh ini sudah tidak relevan untuk berada di pentas politik Malaysia lagi.Otak sudah beku,fikiran sudah sempit.Bersaralah! Usah malukan diri sendiri,anak dan Pakatan Rakyat.Atau lompat sahaja kepangkuan BN.BHAI TUA INI SUDAH TIDAK RELEVAN UNTUK DAP DAN PR! KARPAL LAH YANG SEPATUTNYA DISINGKIRKAN DARI DAP DAN PR.SINGKIR KARPAL SINGH UNTUK KEGEMILANGAN PR!!

Mungkin kerana KARPAL SINGH lah yang jadi punca kenapa PARTI DAP TIDAK KEMANA-MANA SELAMA INI.Apa kejayaan yang membanggakan hasil sumbangan KARPAL SINGH UNTUK DAP?!Jika tidak dengan menyertai Pakatan Rakyat yang diCIPTA oleh Datuk Seri Anwar,mana mungkin DAP dapat memerintah Pulau pinang hari ini.Malahan kini DAP telah Mendapat sokongan dan imej yang lebih baik di Malaysia.Apakah PUNDHA WANA ini tidak sedar betapa besar sumbangan dan pengorbanan DATUK SERI ANWAR IBRAHIM untuk apa yang dikecapi oleh Pakatan Rakyat dan DAP sendiri?

APA YANG AKU HAIRAN,SIAPA KARPAL SINGH NI?? TAK HEBAT LANGSUNG!!APA TARAF DIA NAK DESAK DATUK SERI ANWAR SESUKA HATI DIA?! SUDAH-SUDAHLAH BHAI!! TAK KENAL ORANG KE? KALAU NAK DESAK DSAI,LU SALAH ORANG LAH BHAI!! NAGA SAKTI LAGI DSAI LAWAN INIKAN PULA SILEMBU JAGA!! CHEEET POODAHH!!BAWA BERTAUBAT!!

Tiada ulasan: