Jumaat, 22 Mei 2009

PEMUDA HARAPAN NEGARA

YA!! Pemuda harapan negara lebih-lebih lagi bila pilihanraya.Ada 4 juta orang muda yang akan pertama kali mengundi untuk pilihanraya ke 13 nanti.4 juta orang muda ini adalah pemuda yang Berani,Bijak dan Bermaklumat.Malah dengan sikap terbuka ini telah membuat kerajaan BN hidupnya tak keruan.Pemuda-pemuda ini nampaknya lebih cenderung kepada pembangkang malah ramai yang membangkang di dalam kerajaan.Pemuda-pemuda ini inginkan perubahan di dalam sistem pemerintahan Malaysia.
Pemuda-pemuda ini bangun dan menyatakan pendirian kerana mereka sudah jijik dan sedar dengan hakikat betapa kurop nya pemerintah seperti ini.Pemuda-pemuda ini pemuda yang matang dan berwawasan yang tidak mungkin boleh terpengaruh dengan janji manis,fitnah,propaganda,moto,slogan, dan deklarasi kosong mana-mana pemimpin di Malaysia.

Oleh itu,kami pemuda-pemuda ingin memberi amaran keras kepada kerajaan BN untuk berubah atau BN akan kami 'GO LET GO' kan ke muzium.Kami pemuda sudah bosan dengan korupsi,kronisma,repotisma,fasisma,rasisma,propaganda,deklarasi kosong, dan sandiwara BN.
Ini pendirian dan BN perlukan kesedaran.Jika BN masih anggap kami pemuda hanya termakan pujuk dan 'dipengaruhi' pihak pembangkang,masih tidak akui kemusnahan parti anda,MASIH TAK MAHU BERUBAH DAN DAN TERUS DI IKUTKAN PERASAAN....
BN AKAN DI YASINKAN PADA PRU KE 13.. INSYA ALLAH...

Tiada ulasan: